Fortfarande trettonde maj

Har precis ätit . Har varit på stallet och fixat med Eric och sånt hela kvällen . Mockade först och jag kan säga att det inte tog lika lång tid som det brukar faktiskt . Kanske tog 40 min eller något sånt . Sedan borstade jag honom och han var lite ilsken i början men han är så gullig när han är så sur så han är sur i ungefär 30 sekunder . Sedan borstade och Therese följde med mig när jag gick ut och lät han äta gräs . Han gillar gräs om jag säger det . Han blir alldeles hoppig av lycka . ;D Sen gick jag in och gav han en sockerbit för att han hade varit så duktig . Ni ska se hur han äter socker bitar det är så otroligt otroligt gulligt . HAN SUGER PÅ SOCKERBITEN ! hahahahhahahah , han gör faktiskt det . Han blir typ drogad och står bara och hänger med halvslutna ögon och suger på sockerbiten i typ tio minuter . Det är nästan så han blir drogad av den . Men det är bra ;D .
Hejdå ...

Kolla vad mamma kom hem med idag ! så himla glad :D:D:D:D:D:DD:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0