Sjätte maj

Godmorgon allesammans . Jag försovde mig idag , Jesper väckte mig tio i åtta -.- . Ringde till mamma och sa att hon fick ringa till skolan och säga att jag försovde mig så då kunde jag ta det lungt .
Jag blir så himla less på personer som bara stöter bort en , inte fysikskt utan psykiskt . Men sen när dom behöver hjälp eller vill ha nånting då är man helt plötsligt hur bra kompisar som hellst. Att den inte delar med sig av nånting , men jag ska dela med mig allting . För ena stunden skrattar den åt det och nästa sekund vill den ha det . Det är nästan som om den gör det bara för att reta mig . Ett allternativ är att säga nej , men jag vet hur det skulle sprida sig och hur många som skulle sluta och prata med mig bara för en enda liten grej . Också , kan jag inte säga nej . Jag har inte svårt att ta en disskusion och står för vad jag tycker men jag kan inte säga nej . Är rädd för att såra folk . Försöker förtränga , och hoppas på att allting glömms bort tillslut .

Kommentarer
Postat av: ewe

Jag förstår exakt vad du menar!

2009-05-06 @ 20:53:19
URL: http://ewesjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0