Sjuttonde maj

Stackars stackar er som har fått suttit där alldeles ensamma och grinat för att ni inte har kunnat läst mina högst (o)intressanta inlägg . MEN JAG VARNADE ER !!!!!! Iallfall , nu ska jag berätta om min helg . Mamma väckte mig runt nio så att vi skulle kunna fara i god tid . Men såklart var klockan lite mer än vad vi hade räknat med när vi var på väg . När vi kom fram så checkade vi bara in och gav sen direkt ut på stan . Vi gick där  hela dagen och vet ni vad ?
JAG KÖPTE INTE EN ÄNDA SAK ! Fattar ni inte ? Jag var så himla sur . Jag köpte inte ett enda klädesplagg på en hel dag på stan . Jag är fortfarande helt chockad . Största anledningen till att jag inte köpte nått var att mamma och jag hade bestämt att vi skulle köpa avslutningskläder , och ja . Det slutade med att vi var nära att klösa ut ögonen på varann . Mamma och jag kan helt enkelt inte shoppa med varann . Men skitsamma , efter våran misslyckade shoppningrunda så gick vi och åt mat med två andra familjer . Efter det låg mest jag och Felicia och tog det lungt på rummet och så på melodifestivalen medans päronen festade loss (; . Somnade väldigt tidigt faktiskt , runt ett halv två . Men såklart skulle mamma väcka mig tidigt så vi itne missade frukosten -.- . När vi kom in till frukosten så var Åke Svanstedt där , coolt eller vad ? Efter så blev det dax för shopping idag igen , den här gången på Birsta . Det började precis som igår , mamma och jag bråkade bara och hittade ingenting så efter halva dagen så blev jag så less så jag sket i skolavslutningskläderna och gick på stan med pappa istället . Då gick det mycket bättre ! Hittade lite kläder som jag köpte . Men blev bara litegranna . Efter vi var klar (ungefär vi fyra) så for vi hem till Själevad igen . Som man säger ;
Borta bra men hemma bäst !
Hejdå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0