Tjugoandra maj

Herregudarna vad jag har blivit dålig på att blogga . Lovar att skärpa mig .
Nu ska jag berätta om min inte alltid så intressanta dag ;

Vaknade elva idag !!!!! Wihooo , var uppe till halv tre igår för att vrida tillbaka dygnet och det ger resultat . Inatt så är jag nog inte trött förrän ett två tiden om jag har tur . Gick iallfall upp och åt frukost , duschade och fixade mig . Sen stog jag och skrek Håkan Hellström låtar tills pappa kom hem vid ett . Då for vi först till Elgiganten för att hämta min stereo som har varit på lagning , efter det for vi till Hemmakväll och hyrde filmer . Jag hyrde Twilight <3 Köpte lösgodis där för 96 kronor :D . Hihihih , det gillars . Sen hämtade vi mamma på jobbet och for hem efter det . Satte mig i solen , men orkade inte ta på mig shorts och linne för att sola så satt mest och halvsov i stekhettan . Så himla härligt att man känner att nu är det snart sommar . Vid halv fyra bytte jag om och for till stallet . Hälsade på plutti och gick sen och hämtade dressyrprogrammet då jag inte hade tränat någonting alls och hade tappat bort pappret . Stog och försökte lära in mig samtidigt som jag stog och kollade på Therese grupp . Skulle rida Chester och när jag skulle göra iordning honom så hade hon som ridit han innan tvättat hela han så han var pissblöt . Kändes lite elakt att lägga på sadel så gick och frågade Karin vad jag skulle göra . Dom red dressyrprogramm så jag fick vänta tills den hade ridit klart och det tog ju ett tag så fick stressa som en apa när jag skulle göra iordning honom . Iallfall , när jag red programmet så gick det helt åt pipan . Satt och skumpade som en studsboll och glömde bort vägarna så fick sitta och fråga dom andra och Karin hela tiden vart jag skulle rida , och han for hit och dit och jag hade ingen kontroll alls . Usch , usch . Mamma och pappa kom och kollade och det gjorde ju inte saken bättre . Hatar när dom är och kollar när jag rider . Men Chester var så himla snäll som vanligt så jag kunde inte bli förbannat på nån annan än jag själv . Men men ... När jag kom hem så åt jag och satte mig sen vid tvn . High School Musical på Disney Chanel . <3 Me love . HAHAHAHAHAAHAHAHA , men Zac Efron är gryyymt snygg ;o . Såg lite på Talang 2009 och den där killen som var tolv år och sjöng var inte ett dugg bra ju . Hade ingen sångröst at all . Mamma och pappa kom ner och satte på Wallander som vi hyrt idag så då såg jag på det tills det blev kisspaus (hahaha) då satte jag mig här och orkar inte gå tillbaka .
Hejdå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0