Tjugoåttonde maj

Så himla härligt väder idag . Vi satt ute hela lunchrasten och sista lektionen i solen .  Älskart .
Förrästen så är det sexerna från Haffsta som ska börja i våran klass fick reda på klasserna idag . Och vi ska få reda på dom nästa vecka :o Frågade rektorn i förrgår och då sa han att dom inte skulle vara klar förrän om en vecka . Mysko , men tro det eller ej men Emma , Therese och jag hamnade i samma klass . Så gaaaaaaaaaaaaalet glad över det . Perfekt perfekt . <3

Pappa kommer hem snart och då ska jag äta och sen fara på utvecklingsamtal på skolan . Önska mig lycka till , kan behövas . Sen far jag direkt till stallet så bloggar blir borta ett tag .
Hejdå ...

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag då?:O inte glad över de?:P;)

2009-05-29 @ 12:21:16

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0