Tjugofjärde maj

Vaknade som vanligt vid tio ungefär (suck) . For till stallet vid Tolv då det var tävlingar där . Tog med mig kameran men det är något fel på den så jag blir galen . När man ska fokusera på någonting blir det inte fokus någonstans utan det är suddigt överallt . Men när man har knäppt så är bilden inte suddig utan den har fokus . Fatta ingenting , har ingen anning om vad det kan vara men ska lämna in den så snart som möjligt . Iallfall , knäppte några bilder ändå men var på grund av ljuset och banan så stog jag så långt ifrån så det blev det en hel del misslyckade bilder . Knäppte några bilder på lillplutten . Maja , jag och Emma satt uppe på kullen mest hela dagen . Henny var satt också med oss en hel del . Så himla najs dag . Kokhett och vi satt där och bara hade det bäst . En perfekt dag . Mockade och blev inlåst där hö och spånet är så satt där med kissekatten tills det var en som öppnade . (; For hem vid fem tror jag det var .
Hejdå ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0