Tjugoförsta maj

Jag blir galen på mig själv . Jag har alltid varit så att jag somnat vi två-tre tiden på natten och vaknar vi ett-två tiden på dage . Men nu vid elva på kvällen är jag jättetrött så jag knappt orkar ha kvar ögonen öppna och somnar oftast innan och vaknar vid nio tio och är inte ett dugg trött då . Jag HATAR det ! Jag älskar att vara uppe hela natten och sova länge in på dagen . Jag vet inte varför jag älskar natt men det är så himla skönt och mysigt när det är mörkt och tyst .

Nu ska jag berätta om min dag . Vaknade vid nio och låg och läste , har bara litegranna kvar på sista Twilight boken :( Sorgligt . Men iallfall , mamma var inte hemma så pappa hade panik och ropade på mig minst tio gånger så tillslut fick jag lov att gå upp och äta frukost . Gick sen och la mig och läste igen efter jag hade ätit frukost . Låg där tills Therese smsade och sa att dom kommer ett och hämtade mig , så släpade mig upp och duschade . Hade ovanligt lång tid på mig men när klockan var ett och dom kom så var jag ju såklrt inte klar . Som vanligt , jag vet inte vad jag håller på med :o Helt sjukt att jag aldrig kan hålla en tid . När vi kom dit så ringde jag först Evelina och frågade om hon skulle till stallet men hons kusin skulle konfermera sig så hon kunde inte komma . Då ringde jag Maja och frågade hon samma , först sa hon nej men jag övertalade hon så tillslut kom hon . :D Smsade Emma också men hon var på Örnexpo så hon kom lite senare . Mockade hos Erik och gick bara omkring med Therese och Maja och gjorde mest ingenting , fikade och Therese sjöng enda tills hon fick ett bragokex . Höll ut väldigt länge faktiskt ! *stolt* . Sedan hade Emma kommit men han bara säga hej till henne för gick och fixade ordning plutten och red honom sen . Han var uperduper snäll . Älskade lilla plutthäst <3 . Gav han mat sen och for hem och åt grillat . Mumma .
Hejdå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0