Tjugonde maj

Hejsan , förlåt så himla mycket at tjag inte har bloggat nått förrän nu men har inte varit hemma på hela dagen .
Vi slutade som tur var tolv idag , hade bara en storsamling där låstadie hade en show som dom visade upp . Sen skulle vi städa utomhus på skolan . Hahahahh , ingen var ett dugg seriös . Jag älskar verkligen min klass , alla har damp men är ändå störtsköna . När vi slutade så for jag , Emma , Evelina , Maja och Therese direkt till stallet . Skulle mocka men var redan mockat . Gick mest omkring och gjorde ingenting , hjälpte Emma och mockade litegranna sen så skulle alla vi hålla koll på en liten ridgrupp då dom inte hade nån ridlärare . Så vi satt där ute i solen och hade det så himla najs . Var så himla glad , är fortfarande nästan lika glad men tyvärr så är det ingen sol ute längre . Inte bra ! Efter det så borstade jag Erik och Maja följde mig och gick och betade med honom . Så han blev uperglad att få äta lite gräs och bli lite tjockare . Sen vi gick in igen och jag gjorde ingenting . Gick bara omkring och pratade med massa folk och städade Eriks skåp litegranna . Orkade inte städa hela då det såg ut som ett bombnedslag och jag är så dålig på att städa . Blev inte så mycket finare men det blev lite mer plats iallfall . For hem vid , halv sju ungefär . Övertalade pappa att köpa B&J :D:D:D:D !
Hejdå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0