Tjugosjätte maj

Har inte haft tillgång till datorn på hela dagen så ni får ursäkta den usla uppdateringen . Nu ska jag iallfall berätta om min dag ;
Kom nästan i tid till skolan idag . Hela förmiddagen hade vi Open Space . Man skulle sitta i grupper och prata om olika saker som skulle kunna göra Själevad bättre . Therese , Emma och jag gick mest runt och skrattade medans vi försökte hitta en som hade lite normala förslag . (; Efter det lunch och sen arbetspass resten av dagen . När jag kom hem så tänkte jag att skulle blogga som vanligt men jag var lite för seg och Jesper kom ovanligt tidigt hem så hann inte . For ut och joggade en sväng . Blev bara en kortis eftersom jag fick så himla ont i benen så kunde knappt springa . Hatar det , hoppas att det är bättre till imorn . Kom hem och duschade och sen medans jag åt så hade jag , pappa och Jesper ett som pappa kallade det "disskussion" , själv skulle jag nog kalla det ett storbråk men vi kör med pappas inställning . Blir galen för pappa tycker att vi ska göra ett schema med tider när vi får sitta vid datorn eftersom det alltid blir bråk om det . (jag vet jag höll också på dö när pappa sa det) . Men jag vet ju att det kommer bli ännu värre då . Jesper tycker att det är jag som bara klagar och säger att det inte är något problem alls . Det är ju såklart lätt för honom att säga då han alltid får sitta när och hur länge han vill då han slänger ut mig från datorn så fort han vill sitta där . Blir galen , vill slå ner båda två . Efter det hämtade vi först Evelina och for sedan till stallet . Mockade hos plutten och red han sedan . Red ut i skogen i fyrtio , femtio minuter . Apmysigt för Erik är bäst . <3 Gav han mat och sen for vi hem . Kom hem vid kvart över nio ungefär . Mycket , mycket najs dag .
Hejdå ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0