Tjugotredje maj

Vaknade tio idag . Seriöst vad är det med mig ? Jag somnade vid tre igår och ändå kan jag inte somna om fastän jag bara sovit i sju timmar . Hatar det . Iallafall , pappa bjöd mig på frukost på sängen samtidigt som jag låg och såg på Twilight . Åt frukost och gick sen och duchade och fixade iordning mig . For till stallet sen vi runt tolv . Gick och mockade hos Erik och skulle igentligen hjälpa Maja lite men jag glömde bort det och hon sa inget till mig . Hade för typ första gången mycket med pengar med mig (50 kr (; ) men då hade kafeterian såklart stängt när jag skulle baya . Så då ringde jag pappa så han kom med en korv till mig ungefär en timme senare . Hjälpte och kollade på Henny och Emma litegranna när dom red . Borstade sen Erik lite och åkte sen hem med Emma . Nu sitter jag här och läser massa kändisskvaller på datan (; . Bra liv jag har !
Hejdå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0