Tolfte maj

Hejsan allihopa , ska försöka berätta om min dag . För det första så kom jag i tid till skolan idag !! Mycket mycket bra Amanda . Skolan gick väl helt okej förutom typ sista timmen . Då blev det helt knäpp . Några stog och retade varann så det slutade med att dom nästan typ slog ner varandra , en klippte sönder en persons väska så den personen blev inte så glad och en annan börja störtgrina och skrek åt alla så fort man kom nära han bara för nån hade petat lite på han . Och läraren var halvt hysteriskt och var påväg att börja grina när som helst ;o . Helt galet . En vanlig dag i 6A typ .
Men iallfall , spurtade hem för pappa skulle komam hem och skjutsa mig till tandläkaren . Plastade bara tänderna ska laga nästa gång . Hjälp mig . Sedan följde pappa mig när jag gick och köpte ett par mjukisbrallor och skulle köpa Tredje och fjärde twilight boken men såååååååklart jag och min vanliga otur så var det slut på trean överallt så köpte bara fyran . Men kan ju inte börja läsa den innan . Deprimerande :( . Men nu måste jag gå och äta .
Hejdå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0