Tredje maj

Imorse läste jag ut boken , så galet bra . Faktistk bättre än filmen . Blir som helt beroende . Sov förrästen sju timmar i natt -.- , vaknade nio och kunde inte somna om . Samma var det igår :o Läskigt , för jag brukar alltid kunna sova till minst tolv och har ganske lätt att somna om i vanliga fall . Klev upp vid elva och pappa gjorde pannkakor med våffeldeg . Sedan cyklade jag till stallet för att möta Evelina  Han övertala Emma att komma också så hon kom också efter ett tag . Pratade med i ann och jag ska börja sköta Erik :D . Apglad . Cyklade hem med Emma vid halv fyra typ . Kom hem och började på tvåan . Åt mat och nu sitter jag här . Har faktiskt ingen lust att skriv något mer idag så ,
Hejdå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0